mandag den 25. januar 2010

Music makes me loose control

Der findes dage, hvor det kun er muligt for mig at finde overskud, fordi jeg hører musik. I dag er én af disse dage, og jeg har derfor støvsuget min hukommelse samt p3's spilleliste igennem, for at finde inspiration. Jeg kom i den forbindelse i tanke om et ret fantastisk nummer, jeg hørte for lidt tid siden på netop p3. Ghost Society hedder det danske upcoming band, der især brillierer med sangen "better days".
Gør dig selv den tjeneste, og hør dem HER.

Jeg har bytheway købt de hypede sko fra H&M for en del tid siden, så de skulle gerne være på trapperne i løbet af næste uge. Med i kurven faldt også et par Jimmy Choo ballerinaer i zebra. Jeg glææææder mig sygt til de arriverer. Og hvis de så evt. ville medbrínge lidt solskin - bare et lille solstref - så ville det altså bare være A-okay!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar