fredag den 22. januar 2010

Well hello there

I'm back. Mere eller mindre, i hvert fald. Jeg har haft en forfærdeligt turbulent december-måned. Jeg er flyttet hjem til de gamle igen - og er dermed færdig som psykologistuderende for denne stund! Jeg har derfor ikke haft overskud til en (ra)disse, men nu har jeg vidst endelig styr på det hele igen. Adleast I hope so! (Fingers crossed)

Jeg har endvidere fået fat på en forfærdelig masse tøj - trøsteshopping for the win! - samt redesignet mit gamle værelse i provinsen. Måske jeg vil uploade et par billeder af det. Ellers ville jeg egentlig bare give et lille pip eller to - jeg hører en masse musik for tiden, og har nedenfor skrevet et par navne på de sange, der i dén grad har givet mig emotionel støtte gennem en rimelig hektisk tid! Try it out..

PEACE!

Lykke Li - tonight
The rumour said fire - The balcony
Candi Staton - You've got the love
La Roux - in for the kill
The cool hearts - halfway home
Vincent vincent and the villains - on my own
Santigold - L.E.S Artistes
Iyaz - replay

En mærkelig blandning af alt mulig melodisk..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar