mandag den 1. februar 2010

"Hi - I'm a 35 year old nerd"

Det er jeg sådan set ikke. Men jeg er en soon-to-be 20-årig pige med BØJLE! Dog kun i undermunden på de midterste tænder, men det er dælendulme nok til at give min selvtillid et hak nedad. Det er ikke noget nyt, jeg har brugt bøjle før. Men da var jeg 15, gik til halbal i navlebluse og kassebukser, og bøjlen var vel egentlig blot en fed accesorie, som de fleste af mine venner også havde. Med andre; det var okay at have bøjle. Det er det ikke nu! Det er YDMYGENDE. Jeg føler virkelig med Miranda i SATC, da hun får bøjle på - "the old fashion one", som Jenny Brier og co. påpeger. Det har bare at være det værd! Jeg forlanger hermed, at mine tænder forbliver snorelige resten af mit liv. Eller indtil jeg bliver 70 og sikkert skal have en protese alligevel. Buuuhuu

Ingen kommentarer:

Send en kommentar