mandag den 15. februar 2010

Ønsketænkning

I nat drømte jeg, at jeg mødte Stina Goya. Og Julia Roberts. I én og samme drøm. Det var bestemt ikke et mareridt, kan jeg fortælle. Dog tror jeg årsagen til denne lidt bizarre, men fuldstændig fantastiske drøm, er, at jeg i løbet af denne uge er blevet bombarderet med diverse updates på modeugen, og mange af dem har indeholdt info om den dejlige Stine Goya. Endvidere har jeg i denne uge været i biffen og se Valentines Day, som jo har Julia Roberts på rollelisten. Derfor tror jeg, at gårsdagens drøm, er et resultat af god gammeldags ønsketænkning. Jeg vil også til fahionweek, og møde Stine Goya og Didder Rønlund. Og jeg vil også til Hollywood og spille sammen med Bradley Cooper, Ashton Kutcher og McDreamy. Og være Julia Roberts på den underspillede, sexede måde. Det VIL jeg altså!!


Fine bukser fra youheshe med - 60%


Woulden't it be nice at ligne hende? Eller være hende? Idenditetskrise coming up

Ingen kommentarer:

Send en kommentar