mandag den 15. februar 2010

Miami ink

Jeg sidder lige og kigger lidt på det dér Miami Ink - I ved, dét med alle tatoveringerne og de kvalmende historier der ligger bag. (Oftest noget med en afdød mormor, der immigrede fra Mexico over pigtrådshegn, for til sidst at bosætte sig i slummen med alle sine 20 børn - men klarede det FANTASTISK!) Jeg kan ikke just diske op med sådan en tårevædet historie, men hvad jeg tilgengæld KAN diske op med, er en trang til at få en tattoo. Jeg aner bare ikke hvad det skal være og hvor det skal være. Jeg ved bare hvad/hvor det ikke skal være:





Hmm.. Måske man bare skulle gå ned i en tatto-biks, lukke øjenene og pege på en tilfældig tegning - og så få den lavet. Go through with it! 4REAL. UANSET blindetestens udfald.. Perhaps!



Ej nej nej.. Det kan jeg sgu ikke! Jeg skal sgu slet ikke have nogen tattovering nu. Har lige set 200 kilos rocker-lignende type græde snot i Miami, fordi det gjorde ondt at få satan tatoveret på skulderen. Eeeej!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar