lørdag den 11. juli 2009

Alt for dig Milano, baby..

"Du må yde for at nyde" - Ja ja.. Jeg kender skam også dette kendte ordsprog, som Fanden må have skabt! Jeg skal tilbringe hele weekenden med arbejde, arbejde og nåh ja.. ARBEJDE! Fredag havde jeg dog fornøjelsen af en fridag, og denne blev tilbragt i Århus, hvor min allerbedste ven, Visa, stod på hovedet i chippen nonstop. Naturligvis skal de spenderede penge indtjenes igen, så jeg om nogle uger kan drage mod Milano - ja, du hørte rigtigt -MILANO!!! Mine spendér-bukser, samt den store tegnebog er et must i min kuffert og vil derfor også hellere end gerne tage et par ekstra vagter i Hjemmeplejen eller 7/11. Så længe de indtjente penge kan investeres i et fantastisk fabrikat - helst wearable - er det nu alligevel fint med mig.


Da jeg blev student i sidste måned, indgik jeg en aftale med mine forældre. Hvis såfremt jeg ville tage med dem til Milano, så ville de give mig min studentergave når vi befandt os i modemekkaet, i stedet for at købe en semi-god gave i Imerco i Skive. Jeg indgik naturligvis aftalen med et rungende JA! Hvem skal tvinges med til Milano? Not me, José. Derfor skal jeg simpelthen have lavet mig en liste med ting jeg overhovedet ikke kan leve uden! Jeg tænker clutch fra Marc J, Prada, Balenciaga.. Hvad tænker I?


Jeg skal derudover også have lavet en liste med ting/butikker jeg simpelthen må se. Jeg kan allerede nu komme på et par stykker.. Manolo Blahnik shoppen, "Den sidste nadver", osv.

Mere udførlig liste følger senere..


Har du været i Milano - hvad kan du anbefale? :)


De fantastiske sko, Carrie mistede til babyshower.

2 kommentarer:

  1. Milano er den fedeste by!! Glæd dig! Fed stemning, lækker shopping og massere af cool kulturelle ting at se!

    /Jeanett
    http://jeanettd.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Eeej, nu glæder jeg mig bare endnu mere! Kan allerede føle den italienske stemning :)

    SvarSlet