fredag den 31. juli 2009

Dobbelt A

I går fik jeg mit længe ventede brev. Et brev der fortalte mig, at jeg fra 1. september er mulig studerende på psykologistudiet i Ålborg. Så for den da! Jeg fik en spontan kvalme efter jeg nærmest havde flået brevet op, og nærlæst de afgørende ord: "Tillyke med optagelsen og velkommen til Aalborg Universitet".Neeeej.. Jeg skulle jo læse i Århus. Jeg havde planlagt det hele. Set det hele for mig. Og pludselig ændres alt i et split sekund - jeg skal nu slå mine folder i det nordjyske. HMM.. Jeg går i hi - bare mit sind og jeg.. Det her skal på plads nu!

Forresten, er der nogle nordjyder der kan fortælle lidt om Aalborg?! Jeg aner nemlig intet, og dette medfører også denne frygt for at skulle flytte 100 km. nord på.Jeg tager imod alt fra tippet om en kanon tankstation til en helt fantastisk café down town :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar