tirsdag den 14. juli 2009

Second doubts..

Det har jeg! Jeg aner slet ikke hvad det her skal blive til (for jeg har jo allerede udsigter til at blive en kæmpe succés - fald ned, Kathrine!!).. Jeg er hverken modeekspert, livsstilsekspert eller nogen som helst anden form for ekspert. Jeg er bare Katten Kathrine, der gerne vil skrive om løst og fast i en blog. Jeg ønsker ikke at udfritte mine personlige tanker og overvejelser for at eksponere mig selv, men egentlig bare for at hygge mig lidt med skrivekunstens aspekter. Og det giver mig second doubts.. Jeg aner jo intet om noget og hvorfor føler jeg så lige, at jeg skal have mig en blog?! Tror jeg virkelig at folk gider høre på mit nonsens? Men jeg kan jo i princippet også bare skrive 30.000 indlæg om dagen, uden nogen som helst får øje på mig. Og derfor behøver jeg jo ikke allerede overveje, om jeg overhovedet orker at kaste mig ud i det her.. Jeg kan blot betragte det som min interaktive dagbog - min personlige, yet not so personal, scrapbook. Ja.. Det er det jeg vil gøre! AAAAH.. Føles godt at have det på plads.. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar