lørdag den 18. juli 2009

To be or not to be..

.. fierce i shorts. Gud hvor jeg dog bare hader synet af mine korte, og alligevel lidt lange, men absolut ikke spændstige, modellike ben. Jeg kan sagtens leve med underbenet - fra knæet og ned - med andre ord, min læg. Men låret og det dersens muskel-fedt-cellulitebefængt område, tager sig altså IKKE godt ud i et par shorts, med mindre de er inspireret af basketshorts og derved hænger halvvejs nede om knæene - så er det en done deal! Øv altså.. Nu har moden på, i hvert fald, 2. år dikteret shorts som sommerens musthave numero uno. Og det er bestemt ikke fordi jeg ønsker at følge moden slavisk, men come on! Shorts er jo meeega fede, og gud hvor bliver man bare fierce med dem på... HVIS såfremt man har pæne ben! Ellers bliver man så langt fra fierce, at man ligeså godt kunne hedde Pierce. Eller.. Spears. Selvom hun nu er lidt fierce..


Hvem der dog bare havde et par stænger som denne smukke dame. Blake Lively wearing denim shorts is very, VERY fierce! Me likey..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar