tirsdag den 4. august 2009

Gone, going..



Hvem der bare skulle flytte ind i denne fantastiske herskabslejlighed. Goodbye worries..


Guud, hvor er der altså meget der skal planlægges når man skal flytte. Sandt, jeg har ikke megen erfaring med flytning - jeg har boet hele mit liv i et kæmpe parcelhus, så jeg kan ikke klage over uendeligt flytterod. Jeg kan dog klage over rod - men det er jo en hel anden sag, og vist også ganske selvforskyldt. However.. Jeg skal have fundet mig en lejlighed i Aalborg, og det må meget gerne gå tjept. Jeg tjekker dagligt boligportalen.dk, og der er da også mange fantastiske lejligheder - dog er få af dem 1.værelses, og ganske få fås til den nette sum af 3000 kr. - MAX 3500 kr. Derudover skal jeg have styr på SU, budget, basale køkkenmangler, søge arbejde, OSV. OSV. OSV. Og måske vigtigst af alt, skal jeg vende mig til tanken om, at jeg om en lille måned kan kalde mig universitetsstuderende, aalborggenser. Ej hvor er det surreal!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar