mandag den 24. august 2009

Mahollo..

Goddag og velkommen Kathrine! Der har unægteligt været meget stille på bloggen det sidste stykke tid. Det beklager jeg naturligvis - I (du - meget egocentrisk at forvente flertal) har jo sikkert savnet mig helt vildt! I alle falde vil jeg gerne forklare mit pludselige hide and seek-show. Jeg har haft travlt med at finde ud af alt det her flytnings-halløj, studiestart, osv. Nu er der dog endelig kommet styr på det hele, og jeg har en følelse af fred i maven. Jeg har fået et styks virkelig lækkert værelse i Aalborg Centrum, hvor der desuden bor 3 andre (søde!) studerende. Vi skal naturligvis dele køkken og bad, men ellers er der rigtig meget privatliv, og det hele er ydermere HELT nyrenoveret, så i det mindste kommer jeg ikke til at lide af asbest. Desuden fandt jeg på mit lille visit til Aalborg ud af, at der befinder sig et styks Gina Tricot!!!!! Jeg var mildest talt thrilled. Kæft hvor skal jeg bruge min SU dér. Hvis jeg bliver ene og forladt - udstødt af studiet og bofællesskabet, kan jeg trods alt tilbringe alle mine vågne timer i den svenske biks.

På fredag drager jeg mod KBH, hvor jeg skal arbejde på Charlottenlund Travbane hele weekenden. Der er travderby, og eftersom jeg er ansat som travguide og sælger på vores lokale travbane, skal vi alle (de andre sælgere fra hele landet) til KBH, for at hjælpe til. Det er virkelig en fed weekend med godt kollegialt(?!) sammenhold, shopping, byture, fredagsrock i tivoli, fed nørdet stemning på travbanen, celebrity-spotting på Lunden OSV. Jeg var bange for, at jeg ikke kunne deltage pga. rustur, men denne ligger først hen i september for psyk-studiet, så lidt heldig har man da lov at være..

Well.. Det var en lille opdatering for de sidste par dage - jeg lover i blogåndens navn, at der aldrig skal gå så længe igen.. For den trofaste læsers skyld :D

Hold jer muntre (endnu en tilføjelse til hot-listen: fede, personlige afskedssalutter! Desværre er jeg ikke mand for det, og mit fesne forsøg bliver en kopi af 80'er-hittet, tilsat sprød sønderjysk accent.)



P.S. Vil i øvrigt ikke blive ked af det, hvis denne fantastiske jakke pludselig fandt vej ind i mit klædeskab. Fra See By Chloé på urbanoutfitters.co.uk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar