torsdag den 6. august 2009

Yeah baby!

Så blev det endelig dagen før dagen - før jeg smutter til Milano. Jeg glæder mig som et lille barn, der lige har fået lov til at købe for 50 kr. blandet slik. Jeg glæder mig mucho. Jeg havde sidste vagt ved hjemmeplejen i dag, og har virkelig hygget mig med de gamle tanter. Jeg havde bagt cookies i går, og cyklede altså rundt i hele byen i dag, for at dele småkager ud til gamle damer. Et syn af dimensioner har det sikkert været - men jeg kommer virkelig til at savne de gamle svingere. De gav mig et fantastisk indblik i et helt andet liv og en helt anden tid, så de fortjente sgu en cookie, gjorde de..

Hvorom alting er... (Jeg ELSKER virkelig det udtryk. Jeg kan blive helt høj af ord eller sætninger der lyder fantastiske - måske jeg skulle have læst retorik i stedet?!)

Tilbage til Milanoturen. Jeg har forsøgt at hente diverse informationer om modemekkaet på forskellige hjemmesider og blogs, og jeg føler mig efterhånden sikker på, at jeg kender til de ting man bør vide. Jeg har endvidere forsøgt at danne mig et lille overblik over de køb jeg skal gøre mig i Italy. Jeg tror egentlig, at jeg vil fokusere mest på efterårsvarer og sådan.. Jeg har nemlig en ustyrlig trang til at købe mig fattig i fantastiske ankelboots, som fx. det par fra Chloé jeg viste i sidste indlæg. I love them so much it's retarded. Må ejes - hvis såfremt jeg bliver indehaver af truntetyk tegnebog.

Min liste over Milanos must haves ser således ud:
-
- Ankelstøvler i rå stil ala. Chloé
- Fabulous skuldertaske ala. Balenciaga - gerne lilla eller blå
- Stiletter - gerne sorte og med fed twist
- Armbånd fra Sabrina Dehoff
- Nude tanktop fra Topshop
- Lange lakstøvler - flade
- Grå, oversize strik
- Og så kan jeg vist godt lige nå at hoppe med på palliettrenden, inden det bliver for sent

Well.. Klokken er mange, og vi skal tidligt op i morgen. (Forældre + barn) Jeg er næsten færdig med at pakke, og har også fået indkøbt det nye Eurowoman og Cover, så jeg skulle gerne være klar til en masse inspiration på rejsen også. NØJ hvor jeg glæder mig.. Må hellere skåne jer for flere glædesudbrud, så vil takke af for nu. Hav det rigtig godt i DK :)

TTYL - XOXO

2 kommentarer:

  1. Jeg var i Milano i marts og jeg var super glad for byen! Super fedt sted med både kulturelle ting at se om samtidigt en masse fantastiske shoppe-muligheder! Håber du har en god tur :)

    /Jeanett
    http://jeanettd.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Det kan du tro jeg havde. Det ER virkelig en fantastisk by. Måtte dog desværre erfare, at rigtig mange butikker holder ferielukket i august, så næste gange må jeg hellere tage afsted lidt før.. :)

    SvarSlet