lørdag den 15. august 2009

I'm baaaack..

Torsdag kl. 18.00 landede vores fly i Hamborg lufthavn. En uges ferie i Milano er nu overstået. Lige så meget som jeg glæder mig til at rejse, lige så meget kan jeg glæde mig til at komme hjem. Don't get me wrong, jeg elsker at rejse. Men indimellem har man altså også lige behov for at tanke op igen, inden den atter står på nye oplevelser. Måske det hele bare skyldes, at jeg måtte holde mine forældre ud i en uge, og derfor trængte til at komme hjem og se bare lidt youth. Anywayz.. Jeg fik gjort mig en helt masse fantastiske køb - Milano er i sandhed en FED, FED by, der virkelig emmer af fashion og fede kulturelle inputs. Må dog indrømme, at jeg til sidst blev lidt træt af at shoppe i udelukkende Zara og H&M butikker. Milano er lidt enten/eller. Enten skulle man have den gigantiske trunte-pung med, så man kunne investere hele sin børneopsparring/pensionsopsparring i Prada, Gucci osv. Eller også skulle man bare nøjes med den lille diskrete pengekat, og så ellers shoppe beskedent i highstreet-butikkerne. Jeg kunne ikke helt finde ud af hvad jeg ville, men det gav sig selv, eftersom jeg ikke har nogen trunte-tyk pung. Derfor blev det i stedet til en fin blanding af lidt af det hele. Jeg uploader et billede senere med alle mine køb. Her tæller blandt andet et par fede støvler fra Zara, en pung fra Miu Miu, en oversize striktøje i grå, stoftasker, taske med flæser OSV. OSV.
Efter en udlandstur er man stimuleret på ret så mange områder. Jeg har også haft rigtig meget tid til at tænke og undre mig, hvilket har resulteret i en række lister jeg vil offentliggøre i det næste indlæg. Nu vil jeg vende tilbage til udpakningen samt beundringen af de nye erhvervelser. God lørdag. XOXO

Ingen kommentarer:

Send en kommentar