mandag den 26. oktober 2009

Ain't nothin' but crap

Ah, endnu en uge er begyndt. Det er mandag - som i trist, grå, kedelig og usandsynlig lortet mandag. Hvorfor er mandag sådan en grim dag? Jeg mener, der er jo per definition INGEN mennesker der synes om mandag. Det er definitivt slut med weekend og når man tvinger sig op kl. 07.15, ved man, at der er 5 HELE skoledage til det atter er weekend igen. Øv! Og nu ikke mere mundlort fra min side. Jeg har vel bare haft en dårlig dag, I guess. Mi scuzi.

Anyways.. Jeg er gået i vinter-mode, og er allerede begyndt at spejde efter potentielle julefrokost-outfits. Jeg går altså hele vejen i år. Vi taler LBD, tårnhøje stiletter og en fabulous clutch. Problem solved so far. Nu er næste problem så bare, at jeg faktisk ikke ejer en idéel LBD - og ingen af mine stiletter er høje nok til denne affære. So mama's gonna do some shopping. I can't wait!
Tror jeg vil tjekke ASOS i denne sammenhæng, da jeg, som I sikkert kan se på mine indlæg, er meget imponeret af deres udvalg pt.

By the way, så skal der lyde en stor tak til Missjeanett for at linke til mig på hendes blog :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar