lørdag den 17. oktober 2009

Dom svenskarna er så jävla bra

Jeg har sagt det før, og jeg siger det den ondenlynemig gerne igen: jeg er vild med svenskere! Så er det sagt. Jeg er vild med deres sprog, deres kultur, deres design. Crazy, siger jeg dig! Og så var det lige jeg kom i tanke om dengang jeg var i Malmø - tilbage i vinterferien. Det var rigtig bra og der var det jo også, at jeg besøgte T-shirt Store. Som jeg egentlig helt havde glemt alt om siden. Men i dag var jeg så tilfældigt et smut forbi hjemmesiden og fandt dér nogle helt fantastiske tees til ingen penge. De kører nemlig pt. med tilbudet 2 tees for 500 sek - og det er jo næsten gratis. Eller.. Den svenske krone er i hvert fald meget lav, ikk'..

Jeg vil liden gerne eje disse babies, som du kan finde her:





De ses in action her - specielt den lilla er lækker i oversize:



Og så var der også lige disse fantastiske ure fra Cheapo fra samme hjemmeside:



Ingen kommentarer:

Send en kommentar