søndag den 25. oktober 2009

Sunday, bloody Sunday




Mere ASOS

Er virkelig på søndags-standby. Har for én gangs skyld IKKE tømmermænd, men jeg er stadig groggy og søndagstræt. Har indtil videre ikke lavet noget af betydningsfuld karakter - dog har TV3 fået min fulde opmærksomhed. Nu vil jeg dog forsøge at gøre lidt rent, det er som lejligheden trænger enormt! (Læs: koloenormt)
Bagefter står den på billig biotur, da alle film i aften kan ses til halv pris, og det går en SU-ramt studerende altså ikke glip af.
Ha' en fortsat god Sunday, bloody Sunday :)

3 kommentarer:

  1. sikken fin blog du har :)
    sætter mig som fast læser.
    tjek min ud? :)

    tannascloset.blogspot.com

    - tanna

    SvarSlet
  2. Tusind tak skal du have :)
    Din er også virkelig fin, og jeg har allerede tilmeldt mig som fast læser. Dine outfits er inspirerende!

    - Katten

    SvarSlet
  3. Tusind tak kal du have :)

    god mandag :)

    - tanna

    SvarSlet