tirsdag den 13. oktober 2009

Anniversary

Sådan semi anniversary i hvert fald. Dette er nemlig mit indlæg nr. 50! Hold da kæft mand. Jeg har altså kunne støve nok nonsens og munddiarré sammen til 50 indlæg. Imponerende, det må jeg virkelig sige! Og tak til de 3 faste læsere, der gider læse det :)

Indlægget i dag skal dog ikke handle om at skrive indlæg, men i stedet om de fine, fine Miu Miu fristelser der pt. er at finde på net-a-porter.
De er dyre, sandt nok (hhv. 635, 550 og 590 euro), men de er virkelig også gorgeous! Specielt er jeg vildt med den fine detalje på ankelstøvlen, hvor lynlåsen fortsætter hele vejen ned af hælen. Ydermere er jeg quite tosset med de rå bikerboots. De er nemlig rå uden at være for rå, og samtidig har de også et langt skaft, og vil altså være ideelle til både jeans og kjoler. I like.







Mon der findes nogle gode highstreet versioner af den fine ankelstøvle?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar