fredag den 30. oktober 2009

In case you haven't noticed

Så lancerer H&M d. 14. november deres samarbejde med fantastiske Jimmy Choo. H&M er beredte, kan I tro. Følgende beskrivelse af strikse foranstaltninger på selve åbningsdagen er netop at finde HER, på highstreetmærkets hjemmeside, hm.com:

H&M lancerer Jimmy Choo for H&M den 14. november.
Da kollektionen er meget eftertragtet, forventer vi at der kommer mange mennesker til lanceringen.

HVAD GØR JEG HVIS JEG KOMMER FØR ÅBNINGSTID?
Hvis der er kø, bedes du stille dig i køen og vente på mere
information fra H&M's personale.

HVORDAN FUNGERER KØ-STYSTEMET?
De første 160 mennesker i køen vil få udleveret et årmbånd.
På armbåndet findes det specifikke klokkeslet, hvor man vil få adgang til at shoppe i den udvalgte afdeling med damesko, tasker og accessories. Kunder der ønsker at handle fra dametøjskollektionen eller fra herrekollektionen, behøver ikke armbånd. Når din tid kommer får du adgang til den udvalgte afdeling. Vores mål er,
at give alle vores kunder en bedre shopping oplevelse.

Det kalder jeg den undenlynemig nazi-shopping, og er vel egentlig blot et bevis på hvor hypet denne kollektion er. End ikke Stella og Viktor&Rolf back in the days, kunne leve op til disse regler. Men quite frank, så er denne kollektion altså også fab. Jeg er i hvert fald thrilled. Dog tror jeg ikke på, at jeg får fingrene i noget overhovedet - jeg vil nemlig helst bevare alle mine lemmer intakte :) (jeg referer her til et af mine tidligere indlæg om Jimmy Choo-drengen)

Dette blev sørenskisemig et langt indlæg - mi scusi. Weekenden er proppet op, kan I tro. I aften skal jeg chille på Studenterhuset til en enkelt øl eller to, nu hvor sneen falder. Måske jeg skulle iføre mig min nye asymmetriske kjole (jeg var heldig at få fingrene i den i går - ja, vi taler om den hypede sorte, asymmetriske kjole) fra - waaaait: H&M!

Hvad skal I ud på, ladies?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar