fredag den 9. oktober 2009

Should I stay or should I go now?

Jeg sidder pt. i min fantastiske seng, med et stort krus the, mens jeg overvejer fordelene ved at tage hjem i dag versus i morgen. Jeg skal til fest i verdens navle i morgen, og er derfor nødt til at slæbe min popo hjem atter en weekend. Men det er nu godt nok - for nu har jeg jo ferie! Det er virkelig toppen af poppen. Ferie går aldrig af mode! (You can quote me on that one)

Hvilken fantastisk ferie ligger ydermere ud med et kæmpe udsalg på ASOS. I like a lot. Har været inde at snuse, og fandt bl.a. to fine kjole. Den sorte minder virkelig meget om de to kjoler jeg tidligere har nævnt på bloggen fra hhv. Topshop og Stine Goya (tjek dem her). Den markante forskel ligger dog i prisen - 140 kr. er hvad du skal smide efter denne fine kjole.



Den søde t-shirt kjole minder mig lidt om smiley-kjolen fra Rikas tidligere kollektion - kan ikke lige huske fra hvilken. Men også den, har en god alternativ pris - 150 bobs. Tjek ASOS.COM, og de kan begge blive dine.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar