fredag den 2. oktober 2009

This is me then

Jeg har vist ikke rigtig fået tilkendegivet, hvem det egentlig er, jeg er.(?) Nuvel, jeg har jo skrevet 42 indlæg. Men jeg har vist ikke rigtig givet jer noget visuelt indtryk af Katten, og det skal I altså ikke heeelt slippe uden om. Sidder pt. hjemme ved de gamle, hvilket også indebærer rådighed over de gamles com. Her sidder jeg så og morer mig over gamle familiebilleder og lign. Det er jo helt forfærdeligt så mange forskellige frisurer jeg har haft gennem årene. UFATTELIGT, siger jeg jer! Sort, brunt, brunt med striber, kastanjefarvet, platinblond, mellemblond, orange, og jeg skal komme efter dig, skal jeg! Jeg bliver næsten nødt til at dedikere et indlæg indenfor nærmeste fremtid, kun med billeder af min hårhistorie - den fortjener altså næsten en applaus. Jeg tror jeg vil kalde indlægget: "Your hair is ass-ugly, girl!". Men nok om keratin-bunken på skallen - her er jeg. (I'm so vain)



God aften, ladies

P.S: Hvad fanden sker der for årets vildmeddans-deltagere?! Surt opstød, siger jeg bare. Jeg boykotter det snart, gør jeg. Jeg skal bare liiige se hvem der ryger næsten gang. Men så stopper jeg altså også.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar