mandag den 14. september 2009

Choo-licious and some lussingesuppe

Jimmy Choo for H&M rammer godt og vel 200 udvalgte butikker verden over, d. 14. november 2009. Så er det så man tænker; hvilke USANDSYNLIGT HELDIGE damer er det lige der får hapset blot én fabulous ting, uden at miste både arme og ben? Helt seriøst. Det bliver jo nok en af de værste bitch-fights ever seen - jeg spår hår-riveri, lammere, spark over stiletten, håndfladelussinger og rigtig mange mænd linet op på sidelinien, med popcorn og cola. For come on, hvornår får de en lignende oplevelse igen? Måske når Prada eller Dior indgår et samarbejde med dom svenskare, men ellers aldrig.

Jeg skal dog blankt erkende, hvor ynkeligt det end lyder, at jeg skal være den første til at ofre både lemmer og keratin, hvis det ville medføre en newborn choo-baby. For ligeså er jeg også en af de fattige damer, der ellers aldrig kommer i nærheden af de feterede godter..


Jeg vil liden gerne eje disse fab stiletter


Er specielt vild med de grå stiletter og den grå ruskindskjole. Hvad mon de koster? Et ben? En arm? En halv page?

Læs mere på nitrolicious.com

Ingen kommentarer:

Send en kommentar