lørdag den 26. september 2009

Hvor mange shots har jeg drukket?

Aaaaaalt for mange, apperentley! Har i hvert fald den grummeste hovedpine i dag - det føles mest af alt som om de 7 små dværge danser folkedans på min skal! Inta bra, nej. Derfor ligger jeg nu stadig i min seng. Har spist en lækker tunsalat med absurd mange løg. (hvorfor får jeg altid lyst til de mærkeligste ting når jeg har tømmermænd? Er det normalt?)Har desuden drukket 2 pepsi max og spist en pose popcorn. You pathetic little girl, yes I know. Festen igår var virkelig, virkelig vellykket. Var i vildrede over mit outfit, men det endte altså ud med en LBD (but of course), sorte stiletter, sorte strømpebukser(hvad er haute couture navnet for det? Strømpebukser minder mig jo aaaalt for meget om triggerstøvler og flyverdragt, you know), en lille pletherjakke og en gigantisk hårsløjfe. Jeg var sort, som i nok kan fornemme. Virkelig sort. Måske jeg får taget mig sammen til at købe et kabel til min telefon, så jeg kan overføre resultatet om hundrede år. Kansje.

Nu vil jeg i faktaquick og købe røde bøffer og god sauce, samt et smut forbi Blocken med mine roomies. Det bliver en lørdag i afslappethedens tegn! Kjämpe bra. (Fik jeg sagt, at min ene roomie er norsk - derfor den store forkærlighed for sproget)

Jeg må helle slutte dette parantesbefængte indlæg, inden det tager overhånd. Ha' en fantastisk aften, ladies. I know I will.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar