torsdag den 17. september 2009

Av min arm

I går vandrede jeg og ca. 120 andre, nye psykologistuderende Aalborgs gader tynde. Vi var på pub-crawl og stemningen var helt i top. Det var en fed, fed aften med masser af øl (naturligvis - selvom jeg aldrig har været en rigtig øl-pige), dans og festlige druksange. Jeg kan faktisk knapt huske, at jeg cyklede de 2 kilometer hjem til min dejlige varme seng, så promillen var høj, skal du se! OG.. Her er det så, at man på det groveste skal bøde for at have haft en våd aften. Vågnede i morges (kl. 12.00!!) med en smag af gammel værtshus i munden, grå hud, øjne som en pandabjørn og uglet, ubeskriveligt hår.. Havde desuden den vildeste crawing for skaldyrssalat, så fik børstet den værste duns af værtshus af mig og møflede så ellers ned i den lokale brugs, for at indkøbe rejer, advokadoer, fetaost, dressing og hvidløgsflute. Og så var de tømmermænd ellers kurerede. Bortset fra huden, håret og munden - det krævede et langt større indgreb. Har derfor viet aftenen i aften til hudpleje, hårpleje og popcorn. Det skal vitterligt blive en dejlig aften foran fjerneren i ægte wellnessånd. Hø hø..

Ha' en god aften derude, ladies.



Arh, what a wonderful sight. Ansigtsmaske fra Munkholm med jordbær - HELT FANTASTISK!, Hårdkur fra L'oreal - også rigtig god, de fine nye gajolpakker - skal dog ikke indtage dem alle, popcorn - need I say more?!, pepsi og iskaffe - dog ikke fra Starbucks. By the way, hvornår fanden opgiver Baresso monopolet, så vi kan få Starbucks helt til DK?! Det er jo en klasse over, for fan..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar