torsdag den 24. september 2009

Exclusively

"Der hvor jeg kommer fra er det tætheden der binder lortet sammen." Men ikke desto mindre kan jeg altså ikke få fat på den hypede og længe ventede Divided-kollektion, som i dag blev lancheret i udvalgte H&M butikker. Jeg kunne selvfølgelig altid ty til netshoppen, men jeg bare så usandsynligt dårlige erfaringer med den, og dens levering.

Female-kollektionen er rigtig fin. Helst ville jeg eje stiletterne, armbåndende, og den lange ruskindsvest.




Herre-kollektionen er jeg faktisk også dybt imponeret af og jeg vil til tider ønske, at jeg var en dreng. Deres kollektioner er aldrig ligeså hypede, og de mister sjældent en arm eller et ben for at få fat på den nye sæsons musthave item. Misundelig er en grim ting, men ikke desto mindre....!



Dog ville jeg faktisk overveje at få fat på den flotte sorte tee eller den lange sorte frakke - virkelig fierce, hvis du spørger mig..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar