mandag den 14. september 2009

THE WALLET


Nu mangler jeg bare en fab taske at putte den i. Tsk tsk

Har egentlig helt glemt at uploade billeder af min helt fantastiske studentergave. Jeg var meget ubeslutsom, især fordi Milano jo bugner af fantastiske (og jeg mener FANTASTISKE) couture-butikker, italienske designs osv. Men valget faldt altså på denne fine, fine pung fra Miu Miu. Billedet er ikke helt i top. Pungen er i patent lak, hvilket ikke ses her, og har desuden den fineste sløjfe på bagsiden, der altså heller ikke ses på billedet. Faktisk tror jeg slet ikke det er den samme pung - denne er vist fra en tidligere kollektion, men den giver et image af hvordan min oung ser ud. Farven er magen til, forsiden ligeså, lynlåsen og indholdet er også helt ens. Så NÆSTEN den samme pung :) Har bare ikke kunnet finde et andet billede, og I må derfor nøjes med dette..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar