søndag den 27. september 2009

I HEART AUTUMN

Det gør jeg virkelig. Elsker ubetinget duften af efterår, og de fantastiske røde blade der ligger rundt omkring. Det danske landskab er altså allerflottest om efteråret, og ligeså er de danske piger. Efterår og vinter er helt klart mine yndlings årstider hvad angår mode. Jeg elsker kollektionerne, der ofte er vamsede og varme i farverne. Jeg elsker jakkerne. Jeg ELSKER jakkerne! Nogle vil måske sige, at jeg ligefrem har en jakke-fetich og jeg vil ikke modsige dem. Let's face it. Fra september til marts lever du jo nærmest i din jakke. Den er den eneste beklædningsgenstand du hver dag ifører dig (bortset fra dine støvler, som også skal være fantastiske!!), så den skal altså være helt igennem fabulous. Jeg ynder gerne at have lidt forskellige at vælge imellem og køber derfor sjældent den dyreste, idet jeg hellere vil have et stort udvalg. I får derfor mine efterårsfavoritter fra ASOS og Urban Outfitters.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar